All Bases Covered Questionnaire


Jullie hebben het de laatste tijd ongetwijfeld gemerkt: het is voor mij lastig om nog dagelijkse updates te posten. Een druk honkbalschema, een vakantie en werk maken het mij moeilijk. Vanaf volgende week zal ik zelfs een maand lang full-time werken, waardoor het nog moeilijker wordt om iets te posten. Om jullie toch tevreden te houden, wil ik in elk geval proberen om dagelijks een Dutch action report te posten.

Verder zou ik het leuk vinden om te weten wat voor nieuws jullie het liefste lezen. Zijn dat de Dutch action reports, met hier en daar updates over het overige nieuws. Of zijn dat toch de Daily Roundups met het grootste nieuws van de dag en de Quick hits voor snelle updates. Zouden jullie het leuk vinden om iets meer over de historie van de MLB te lezen? Op een manier waarop ik bijvoorbeeld voor Playball Journal schrijf. Is er nieuws wat jullie missen?

Hieronder heb ik een poll geplaatst waarin jullie kunnen laten weten waar jullie voorkeur naar uitgaat. Je kunt meerdere keuzes aanvinken. Als je behoefte hebt aan nieuws, of een ander soort posts, dat niet tussen de mogelijkheden staat, laat het me dan via een comment weten! Hetzelfde geldt natuurlijk als je tips hebt voor een toevoeging aan de huidige posts als Dutch action reports en Daily Roundups.

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp en hopelijk kunnen we samen deze site naar een hoger niveau tillen!

Over sebvisser
Baseball player and bachelor in Sports Marketing. Trying to help Dutch baseball fans keep up with the news in Major League Baseball

One Response to All Bases Covered Questionnaire

  1. Dutchphillie zegt:

    Hey Seb, ik heb gestemd voor alles behalve de Daily Roundup en wel hierom: De dagelijkse gebeurtenissen lees ik zowiezo al wel, gewoon op MLB.com…..Wat jouw stukjes leuk maakt is de nederlandse inslag, of een invalshoek die MLB.com niet kiest….Dus liever een wat diepere kijk in een leuke gebeurtenis (neem bijvoorbeeld Jurrjens z’n one-hitter gister,of zijn superseizoen tot nu toe) dan een korte roundup van de dag…..Succes met al het werk en het honkbal!

Geef een reactie

